There was an error in this gadget

Friday, June 25, 2010

"keliru"

Ya Allah..!!..bantulah hamba mu yg lemah nie...aku xtaw knapa aq btol2 jd org "loser" skrg nie..aq xtaw knapa aq xbole trima knyataan kalu aq bole d wat cmnie...
aku xtaw napa smua org yg aq syg b'rubah skrg??...napa??..napa aku anggap kalu dorg msej ngan org yg aku pling rapat n d lah tmpat aq mluah aku jd sakit ati n b'fikir bkn2..apakh nie hnya prsaan aku yg suda trauma ngan kes2 mcm nie..????..tp aq 2gok kdang2 org yg aq syg lbh rapat ngan org yg pling rapat ngan aq..n d sini lah mncul prsaan benci,cmburu n ase bek mati dri idup..
aku mnta maaf kat org 2..tp wat msa nie aq btol2 xtaw napa aq bole b'fikiran kolot mcm 2...mudah2an aku dpt m'gawal diriku nie..Ya Allah..berikn lah hmba mu k'kuatan n buang lah prsngka2 bruk hmba mu nie...ingat ejam final exam tnggal sbulan lg so pkir psal exam ko n ingat psanan ibu bapa ko..jng t'lalu ikut prsaan 2..

Wednesday, June 23, 2010

"dendam ku yg msih m'bara"

"benci!!!!!...aq bnci kat ko...!!!..aq xsngka ko lah mnusia yg bole wat aq mnangis..!!!..ko lah mnusia yg bole wat ego aq yg tnggi nie runtuh..ko mmang mnusia pling b'bahaya d alam smester nie..

aq harap ko akn trima padahnya suatu ari nnti..aq "sumpah" 16 keturunan ko idup sperti apa yg aq ase skrg..ati xakn tenang n perangai dorg mcm ko jg (setan b'topengkn manusia) ko 2gu n lihat jea lah..ko xlayak d gelar mnusia lg!!!!!...patutnya dgelar "nateeeee!!!"

nma jea b'plajaran tnggi tp otak xtaw letak kat mne???..bek lg ko guna otak kat lutut ko 2..ko btol2 dh hncurkn ati aq..aq nak bgtau ko kat cnie nie kalu aq "myesal pnah knal dng ko"..!!!..aq myesal pnah ada hbungan ngan ko...!!!..napalh aq pnah ada hbungan ngan mkluk mcm d nie...tdakkk!!!!!!!!!!!!!....

aq msih xpuas ati kat ko..dndam aq msih m'bara n akan m'bara wat slama2nya wlaupun aq dh mati..ko ingat 2!!!..ko pgang ngan kata2 aq nie...p'buatan ko btol2 wat aq jd "benci" kat ko..nie last n first aq citer pasal ko dlm idup aq nie..lpas nie aq xnak ko pnah mncul dlm idup aq lg..anda pham!!!!!...utk ko "I hate U"..fuck U lah "Z"..

puas ati aq wlaupun xspnunhnya.....idup aq bkn utk ko hncurkn anda pham!!!..byeex3...

Monday, June 14, 2010

"untuk yang b'kenaan"

salam smua..napa lah aq ase idup aq skrg smangkin truk..aq xtaw lah sama ada apa yg aq wat slama nie btol atau x??..
aq sndiri kliru ngan stiap kputusan yg aq wat..aq dh jnji ngan diriku xnak mencoret kisah2 diriku kat dlm blog nie..aq nak blog aq nie aq kongsikn kgmbiraan aq ngan kwn2 n pbaca2 blog aq nie..tp entah knapa ptng nie aq sngat2 "emo"..aq baru jea baca coretan sorg insan yg aq pnah syg..smua critanya 2 aq taw adalh utk aq..sbolom 2 aq nak mnta maaf bnyak2 kat org 2..2pun kalu d msih sudi buka blog aq nie..aq bknnya "ego" nak wat smua kputusan 2..aq sndiri xtaw nak bg apa lg alasan n pjelasan kat ko..ko taw x aq nie pnuh ngan mslah wat msa nie??..ko taw x??..!!..ko sdar x ko tlah hncurkn ati syg n prasaan syg aq thadap ko slama nie..ko tlalu "ego" utk mdapatkn ssuatu kputusan yg mmbawa kpd p'pisahan..
stiap mlm sbolom 2 aq akn m'mikirkn ko,wlaupun aq xmsg atau call ko x smstinya aq x syg atau rndu kat ko..ko xtaw prasaan syg aq thdap ko..maybe ko nmpak aq nie xpnah ambil brat tntang ko kn??..aq taw ko inginkn kasih syg aq 100%,tp aq mnta maaf coz x bole tunaikn smua 2..bkn krana aq dh ada org len atau sbaliknya tp aq pnuh ngan mslah "peribadi aq"..
kn aq pnah citer kalu sem nie aq pnuh ngan mslah family aq...smpai skrg mslah 2 xselesai lg..aq msih bharap fmily aq dpt selesaikn smua msalah nie secepat mngkin krana mslah nie smua mmlibatkn diriku jg..ermmm..aq taw kita xakn mcm dulu lg coz ko telah mmilih jln p'pisahan utk kita bdua..tq coz tnggalkn aq dlm kdaan mcm nie..maybe ada hikmah d sbalik smua nie..maafkn aq jg coz aq taw aq ada wat slah kat ko..bye2..smoga ko bhgia slalu n bjaya tnpa diru ku lg..

Saturday, June 5, 2010

Gambar kat sunway lagoon
















pic kat sunway lagoon..huhuhuu

Berakhir lah percutian ku..!!






tibalah masanya aq plang ke klantan utk m'neruskn pngajian aq..mmang sedih gila mau tnggalkn AE kat sana..ermm..(!_!)..d saat ku sdih pla ada gak wat aq marah n lucu..

nie nak citer ari jmaat 2 aq,jerul,din n arejik kuciwa g karoke nie kat subang dri jam 1am smpai kul 4am..mmang krja gila lh tp best nie..huhuhuhu..aq xtaw brapa buah lagu aq nyanyi nie smpai suara aq serak2 basah nie..hihihi..hbat gak aq
nyanyi
wlaupun sumbang..hahahaha..nie smua plan jerul n din lah nie..hihihi,nak slahkn org pla jng marah deh..hihihi..(^_^)..apa2 pun tq kat din coz bawa
kita org g enjoy sakan
nie..hihihi..
slepas plang dri
karoke ada org 2 kata xnak tdor dh ni,yealh kn pagi sbtu 2 kita org nak blik klantan dh..so aq pun ambil pluang lah nak tdor nie..aq suruh d psang alarm tlf d nie lg nie,cmne gak kami smua bole xsdar alarm tlf d b'bnyi nie,bngun2 jea dh jam8lbh aq pnyalh tkejut n aq apa lg bngun n then trus g mndi..apa xnya kalu tiket bas kami kul 9.30am,plik gak nie cmne lagu "paparrazi" nie bole kalah ngan lagu "pandangan pertama"..huhhu..nasib bek lah din call ajik tnya kita org dh gerak ke blom lg kalu tak xtaw mmang x t'bangun dh kmi nie..skali lg tq din ko mmang bnyak mmbantu kmi kat sana..huhhu..tp apa yg m'gembirakn aq kalu din bgi hadiah hard disk kat aq n jerul..hihihi..skali lg din tq so much coz bg hadiah 2..kat abgku ajik pun tq gak coz jaga adk slama adk kat sana k,tq gak coz belikn adk 2helai baju..tq so much..(^_^)..

oppppss..kita smbung blik citer td 2 k..hihihi..smpai2 jea kat hentian putra kul 9.15am..nsib bek smpat gak..huhuhu..tp time 2 abgku ajik xmndi..hahahaa,coz xsmpat dh kn cian kat d..
ingatkn smpai2 jea bole lah naik bas trus nie x kna 2gu smpai kul
12 lbh baru dpt naik bas..aq punya lah geram time 2..asenya mcm nak bg mati jea kakak kaunter 2..apa xnya org tnya kat d napa bas lmbat d wat2 jeling kat aq..aq punya lah bek tnya d sdap2 jea matanya jeling aq..ssah ke bgatau bas 2 tayar d bocor..eeeeiii gram tul aq!!!..dh lah aq pagi2 2 dh bnggang bngun lewat..sakit tul ati..
masa naik bas 2 aq sedih sngat2..apa xnya org len ada yg nak lambai aq nie nak lambai sapa lah..ermmm..abgku ajik xdpt 2gu aq blepas coz d nak blik bangi gak time 2..lg pun d xmandi lg,cian gak kat d..apa2 pun adk syg kat abg..huhhuhu..jaga diri k..skali lagi tq kat abgku ajik n din@Ahmad..hahahaha...luv u all..muaaaahhhh..(^_^)..nnti pnjang umur kita jmpa lg k..



hadiah2 yg di bagi..huhuhuuhu...

tq abgku ajik n din..(^_^)


Friday, June 4, 2010

jerul benggong???..konfius..hihihi

ermmmm..pning2 dok kat KL nie..td nak g makan ngan jerul,tp oleh krana malas nak mkn kat kdai mkn 2 kita org pun ubah fkiran nak bungkus jealh..huhuhuhu..yealh kn nak mkn kat sana pun xda selera kalu mkn berdua jea ngan jerul,org 2 xda d kata d sibuk lah xsempat..ermmm..apa bole wat nsib badan..huhuhu..xpelh lupakn pasal d,coz skrg apa yg aq mau citer nie psal jerul td..lucu2..sbolom aq citer bg dulu aq ktawa puas2..hhaahahhaahahahahahahhahahahaa..(ktawa smbil tguling2..)huhuhu..
citer d cmnie makcik kdai 2 tanya "nak bungkus air x"??..jerul kata "ya"..pas 2 jerul pun order air limau berwarna merah..huhuhuhu..makcik 2 tnya lg jerul "nak ikat tepi ke ikat mati"??..jerul pun pning nak jawap soalan makcik yg sngat2 mudah 2..hihihi..mcm soalan SPM d nak jawap..hihihihi..jerul pun 2gok aq ngan muka d yg "Bluuurrr"tu..aq snyum jealh kat jerul..hihihihi..aq 2gok d t'agak2 nak jawap so akhirnya d dpt gak bg jwapan..d kata "ikat mati jealh makcik"..huhuhu..jawapan yg bgitu snang pun ssah d nak bg jawapan..huhuuhu..jerul2..hahahaha..ko mmang lawak..hahahahha..(^_^)..

Thursday, June 3, 2010

KL bah..

percutian ku d Kuala Lumpur..huhuhhu..2lh yg bermain d fkiran ku sbolom cuti midsem lagi...hihihi..
pada tarikh 27 mei 2010 aq n my cousin jerul prgi KL bah..hihhihhi..best nie..kami btolak dri kul 9:30am dri kota bharu smpai kat stesen putra kul 7:00pm mmang geram lah time 2,spatutnya kita org smpai jam 5:30pm,apa xnya kalu bas 2 bgerak mcm kura2 jea..len kali xnak naik bas DARUL NAIM lg ermmm....
smpai jea kat stesen putra ada org yg jemput kita org..hihihi..nma org 2 biar lah "Rahsia"..huhuhu..kita org pun bgrak plang ngan naik LRT nsib bek aq pnah naik dh sbolom nie so xlah kaku sngat,tp apa yg lawaknya jerul myangkut kat tmpat msuk 2..huhuhuhhu..cian kat d..hahahahhaha..smpai jea kat pandan jaya kita org mkn ngan org 2..hihihi..

ari sbtu ari pling myeronokkn coz dpt g sunway logoon nie..huhuhu..slama nie 2gok kat tv jea tp skrg dh pnah jejak dh,tq so much kat org 2 luv u..hahahaha..
time kat sunway ada mcm2 org yg aq 2gok yg b'bulu ada yg perut VVIP lg bnyak hahahahaha..tmasuk lah teman aq 2 org 2..ahhaahahah..cian deloh..werk!!!!!!..

ari ahad pla g jmpa AIA..hihihihi..ada ka ptut d org kata aq nie suka kat AIA 2,wat statement pun agak2 lah..huhuhuhu..pipi aq merah bkn suka@ mnat kat AIA 2 tp malu jea..huhhuhu..(^_^)..jerul bkn men suka lg hppy btol d..

ari selasa pla g men bowling huhuhhu..best siot..apa xnya aq mnang dua2 game..hihihihi..first aq dpt 115 n then set game ke-2 dpt 91 jea..hihihi..hbat gak aq nie..aq bjaya tewaskn 3org mnusia yg x patah tngan..hahahaha..